lördag 5 juli 2014

Nu är det lördag igen

, inte att förväxla med låten med denna titel. Nu återstår bara tvätten efter veckans förlustelser.

Jag och dottern har varit Göteborg under veckan, jag slapp ligga i gympasal och på luftmadrass, mitt i smeten med nära till en bra spårvagnshållplats var mer min melodi.

 

 
Här är vi på Heden och tittar, men vi hann med Skatås och Kviberg också. Det var regnjacka på och regnjacka av under början på veckan.
 
 
 
På eller kanske i Skatås lyckades jag fånga Jamina Roberts på bild, Sävehof- och landslagsspelare.



Här har vi laget som tog sig till semifinal i A-slutspelet Girls 14, där blev slutvinnaren Torslanda för svåra. 

Nu återstår tvätten av kolstybbsfärgade kläder och läkning av trasiga knän.
 
För oss föräldrar så återstår kursen i att föra oljud i takt och i stämmor så blir vårt hejande riktigt bra.
 
Just nu har vi följande instrument i vår orkester:
 



Framförallt signalhornen är väl representerade det vi söker nu är någon som kan spela följande instrument så att vi kan få balans i ljudet.


Någon som kan spela på dessa instrument så får ni hjärtans gärna vara med och föra oljud framöver.

När vi inte hejade så tog vi igen oss, här var det sista stället som jag besökte.

Trädgårdsföreningen i Göteborg.
Vi hörs!
Carina i Furulund



1 kommentar: