måndag 22 april 2013

Nu var det verkligen länge sedan

jag skrev något här.

Jag syr både framåt och bakåt men har inget färdigt men har i varje fall inhandlat baksidor.

Just nu känns livet och arbetslivet lite övermäktigt.

Vi har någon virussjuka i huset som ger röda prickar i mängder och de sitter ordenligt fast de där utslagen.

Så det mesta av tiden går att förlora i Mario cart på Wii och dansa en och annan dans på Just dance med sonen så han är nöjd. Han dansar gärna till One Direction medan jag tar en sväng med Barry White och nåt gäng som spelar en Blues Brotherslåt.

Någon annan dag kanske jag har sytt framåt så mycket så jag kan blogga om det.

Vi hörs!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Härligt att höa ifrån dig,,ser med spänning fram emot att få se vad du håller på med!!Bambikram

    SvaraRadera