lördag 8 september 2012

Skapande på sparlåga

Den sista tiden har det varit mycket som kommit i vägen för kreativiteten, jag har jobbat över eftersom vi är kort om folk dessutom har jag behövt sprätta quiltning och det kan verkligen sätta ner lusten att skapa ordentligt.

Nu har jag snart sprättat färdigt men då kom ett nytt problem, jag fick beslutsångest, jag ska sätta på ramar på den sista quilten som jag har visat upp delar av men då gick tänkandet i baklås, i morgon måste jag ta ett beslut i frågan, så kanske får det bli som det blir, jag har inte så mycket av de tyger som är aktuella.

I övrigt är jag lite avis på alla som är på Quiltköping i helgen, jag vill också vara där för att klappa på tyger, kolla in andras alster och rent allmänt fylla på energiförrådet.

Imorgon hoppas jag få något gjort men sist jag sa det/skrev det fick jag inte ett smack gjort så vem vet vad morgondagen för med sig.

Vi hörs!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar tid och lust för att skapa igen!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Det kommer, skaparlusten, alltså.
    Kram
    Maja

    SvaraRadera