onsdag 7 mars 2012

Välkommen Niklas

du föddes 8 veckor för tidigt, vägde då 1 765 g och var 43 cm lång. Du är nu drygt en vecka gammal och vi ser alla på dig som en vacker gåva. Hoppas du snart får komma hem till mamma, pappa och dina äldre syskon.

Som ni förstår har det varit en omtumlande vecka, en liten kille föddes för tidigt och en liten kille hamnade svårt sjuk på lasarettet.

Barnbarnet har något problem med sina njurar som man inte kommit på varför men han mår bättre och är uppe och leker. Han har glimten i ögat och busar gärna med dem som kommer och hälsar på.

Under ett långt tag har jag mest läst era bloggar och ibland kommenterat, jag tycker det är trist att inte hinna med att kommentera era alster eller vardagens vedermödor men tyvärr har jag fått lägga tiden på annat ett tag.

I veckan har jag sytt 4 sömmar á ungefär 8 inch, det var knappt lönt att sätta igång symaskinen men det gjorde så gott att sy de sömmarna.

Imorgon ska sykompisarna träffas och jag är avundsjuk på dem för jag kan inte vara med, tänk vilken energikick det hade varit att få träffa dem igen.

Ha en bra vecka!
Carina i Furulund

3 kommentarer:

  1. Du frågade om vad det var för peppning du gjort!
    "Bara" den kommentaren om att det inte var något fel på min mentala hälsa.
    Den gjorde en hel del för humöret där jag satt med näsan i damm och skrufs!
    Hoppas att allt ordar sig med alla!
    Kram så länge!!!!
    Maja

    SvaraRadera
  2. Men i tankarna är vi med varandra!!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig så väl, har själv varit i en nedförsbacke sedan november. Hoppas att allt ordnar sig med barnbarnen och du snart får din energi tillbaka.
    Kramar

    SvaraRadera