söndag 6 november 2011

Nu är vi många som behöver pacemaker

handbollstjejerna höll oss på sträckbänken ända tills det var 30 sekunder kvar av semifinalen, då dundrade de in 4-2 och vi kunde andas ut, de hade skickat oss mellan hopp och förtvivlan i närmare 25 min. Tyvärr fick de i finalen möta det lag som de har absolut svårast för i serien och förlorade stort, de var aldrig nära att vinna men kämpade på och gjorde fler mål idag än när de möttes sist.

Idag var ju dagen vikt åt ovanstående men jag lyckades snika till mig egentid i form av ett besök på S och S, det var över en timme mellan semifinal och final dessutom låg sporthallen som finalen gick i närmre Svågertorp än seminfinalarenan. Alltså fick jag insupa färg och form, göra av med lite pengar och njuta av livet en stund, kan det vara bättre?

Som ni förstår blev det inte många varv på handledsvärmarna, men nu går det en gammal Bond-film som man bara behöver slå ett getöga på in emellan så de blir nog klara ikväll.

Imorgon är det ny arbetsvecka och det börjar med en jour, jag hoppas på lite sytid och en lugn kväll imorgon.

Ha en bra söndagskväll!
Carina i Furulund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar