torsdag 8 september 2011

Terminsstart

var det för mig idag, de andra Textilkreatörerna träffades redan i augusti första gången. Jag hade ingen som helst lust att packa ihop mina saker så därför kom jag tomhänt. Inte bra. Fick sylust och massor av inspiration bara av att titta på de andra.
Nu när jag skriver kommer jag på att vår ena deltidstextilkreatör inte fått reda på våra träffar så jag får skärpa mig, hon kan ju precis som Maggan chatta med oss. Enligt uppgift i chatten så virkade Maggan hemma i "Göterborg", vet att stadsdelen heter något annat men jag kommer inte ihåg vilken det är. Alldeles oavsett var hon bor i Göteborgs omnejd kom vi andra på att vi kan ju åka och våldgästa henne vid något tillfälle, inta quiltbutikerna i stan och sedan ha en systund tillsammans innan vi måste återvända till verkligheten igen.
Idag fick jag ytterligare fyra pyttetäcken och deadline går på måndag inför denna lämning, är det någon mer som vill lämna ifrån sig pyttetäcken till Lund hör av dig! Skriv en rad under kommentar så försöker jag ta kontakt med dig. Men svar kommer tidigast på söndagförmiddag.

Ha en bra helg!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Mmmmm, hon skulle gärna vilja veta massor med saker!!!
    Fast just nu så nöjer hon sig med att veta att hon ska få veta alla dessa saker! Stressa inte!
    Ha en skön kväll/helg!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv