lördag 16 juli 2011

Sköldpaddsfart idag

Eftersom jag började jobba tidigare idag så fick jag inte sytt mer än ett par sömmar innan det var dags och sedan var arbetsdagen som de flesta andra lördagar ojämn i arbetsflöde. I skrivande stund väntar jag på att få reda på om dotterns lag vann beachhandbollen, tro det eller ej men de lyckades ta sig ända till final i denna cupen också.
Av min kväll utan familj blev det färd till Brösarp för att hämta sonen som inte tycker att handboll är så kul så han har varit hos mormor och morfar och grejat med träbåtar i bäcken och mycket mer. Nu sover han mycket trött i storasysters säng.
Imorgon ska jag försöka föreviga det jag fått gjort i helgen, är ganska så nöjd med utfallet med tanke på att det blev mindre sytid än jag tänkte mig från början. Det enda jag inte fick gjort i helgen var en tur till Eva på Quilta.nu, hon har rea och där såg ut att finnas några godbitar häromdagen när jag bara sprang in för att köpa vadd.
Nu är jag rejält trött och tänker lägga mig på soffan och invänta husets övriga medlemmar som åkt hemifrån utan husnyckel!
Vi hörs!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Men KOM IHÅG att det var sköldpaddan som vann i längden!!!!
    Hoppas att de kommit hem nu!
    Här har vi en ute och en inne!
    Nu är det sängdax! Hoppas att han har nyckel med sig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hos mig har det inte ens varit sköldpaddsfart, inget har blivit gjort.
    Kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv