torsdag 14 juli 2011

All by myself

yes, så ska det bli förhoppningsvis. Lite mer än ett dygn med bara frun och katten hemma.
Jag ska sy och så ska jag sy. Sedan ska jag lyssna på musik på hög volym - är jag fortfarande tonåring eller?
Visst ja, jag skulle ju jobba också. Men före arbetet kan jag sy och lyssna på musik.
Riddardräkten fattas nu två sömmar och en band att hålla ihop härligheten med. Borde jag kunna hinna med i helgen.
Istället för att blogga borde jag packa till min resglada familj men av någon anledning så känns det inte lockande att packa åt dem. De borde göra det själva men då vet jag att de kommer både vara våta och kalla om vädret håller i sig.
Förhoppningsvis är vi på sluttampen nu med byggerierna, sonens rum behöver lite färg och ett golv sedan är det klart. Lite gips på väggarna, en bit golv och lite färg så är kupan klar. Sedan återstår det lite plåtningsarbete sedan ska det vara klart. När de är färdiga här ska de gå på semester så i varje fall till nästa fredag kan man väl räkna med att de är klara.
Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha en stund/dag utan barn.
    Har haft 3 dagar utan barn på Gotskasandön man och jag

    SvaraRadera
  2. Jag är oxså en " tonåring"" ,,drar igång Spotify,,men då med Tina T och the BEST!!så fönstren skakar!!kramen

    SvaraRadera

Bloggarkiv