lördag 11 juni 2011

Till Hilda

eftersom jag hamnade i Lund igår så blev det inget sytt och då får man ta vara på tiden på förmiddagen idag istället. Så Hildas kudde blev färdig men senare än vad som var tänkt.

Japp, det går inte att missa att det är hennes, rosa och Hello Kitty tycker hon om.
Lite variation av rosa och Hello Kitty på baksidan.
Idag fungerar arbetsdatorn perfekt och det verkar inte som om jag behöver jobba, så antingen har kollegan fått igång sin dator eller så har hon kört in till Lund.
Nu ska jag läsa ett kapitel i min bok och sedan ska jag inträda i rollen som hushållerska i den här familjen, åtminstone för idag.
Ha en bra lördag!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Kudden är ljuvlig!!
    Lyckliga Hilda!
    Ha en fin dag!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kudde du sytt till Hilda. Hello Kitty, många tjejers favorit.
    Ha en bra söndag!
    Kram Carmen

    SvaraRadera

Bloggarkiv