fredag 3 juni 2011

En zebra, 35 cm lakansväv och en blixtlås senare

så är Linns present klar och fylld med duschcremé och schampo, kan vara bra till en simmerska som duschar ofta. Tygerna jag använt skulle jag använda igen om jag bara hade mer zebratyg, får nog skicka maken på inköpsrunda i Malmö. Har fått blodad tand med zebran. Dessutom fick jag ett väldigt mjukt kuvert norrifrån idag som skulle passa bra ihop med de två jag själv valt. Här min gröna zebra:

Det blev ungefär som jag tänkt mig men som sagt var så hade jag egentligen en tanke för egen räkning men den kanske låter sig göras med lite mer tyg.
Ha en bra fredagskväll, nu ska jag vila mig efter en hittills rätt så ansträngande dag!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Din nesse blev jättefin!
    Zebratyget vinner i längden!
    Måste meddela att tyvärr så trivs min överblivna bit så bra hos mig, så den vill inte ut och resa;))
    Kramar

    SvaraRadera

Bloggarkiv