torsdag 19 maj 2011

Ett flatrate i parkeringsautomaten

nej jag har inte stoppat in ett kuvert i sedelläsaren på parkeringsautomaten men jag har lagt en ansenlig summa där igen. Nej, det kändes lika illa som när jag skulle köpa parkeringskort förra gången och tanken slog mig hur mycket tyg jag kunde fått för pengarna.
Idag är det min tur att utmana kompisarna i Textilkreatörerna, he he
Jag har gnuggat de små grå om vad deras utmaning skulle innehålla, kan väl säga så mycket att det kan bli lite kitschigt 70-tal på slutet.
Nu ska jag inte mala mer, nu ska jag skära tyg och lägga i högar samt packa inför kvällens sömnad som snart infaller, ute i god tid som vanligt ?!?.
Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

1 kommentar:

  1. Oxså hemkommen alldeles nyss efter en härlig syträff!!!Hoppas att ni får lika mys,vilket jag tror,ikväll!!Spännande projekt du tar med./kram

    SvaraRadera

Bloggarkiv