onsdag 27 april 2011

Hur bota synöd?

Jag har drabbats av ett akut anfall precis innan jag skulle köra och handla kläder till barnen. Är det medicinskt behandlingsbart eller botas det bara med en lång systund?
Maken har varit och hämtat hem min symaskin, 700 spänn fattigare blev jag, funkar inte övertrådsspänningen nu reklamerar jag servicen.
Den största anledningen till synöden är ett bulligt kuvert med roliga tyger som fanns i brevlådan idag, tack Maja, jag ska göra mitt bästa för att gör något roligt av tygerna. Det var mer än jag som fick synöd, dottern har paxat tygerna till fodral åt Nintendot, hm ....................... jag vill göra något annat roligt också av dem.
Imorgon ska jag fotografera hela härligheten och försöka råda bot på synöden innan jag kör ut på min stadsturné med vänninan, om jag inte gör det så blir det nog dyrt.
Ha en bra kväll!
Carina i Furulund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv