fredag 18 mars 2011

Maja made my day

Även idag kom ett mjukt kuvert till Furulund. Innehållet gjorde mig så otroligt glad och sugen på att quilta, jag som inte har något som är färdigt för quiltning överhuvudtaget.

Färgåtergivningen är väl inte helt ok men ni förstår bara ni ser på hela härligheten, först öppnar man det mjuka kuvertet och sedan nessen med allt innehåll. Jag blev plötsligt sysugen och satte igång och skära och sy ett litet projekt. Bild kommer endera dagen.
Maja måste vara tankeläsare, för en liten mini-nesse att ha mina quiltclips har funnits i mina tankar de sista dagarna. Vet du Maja, du är en sann inspirationskälla, jag blir glad och sysugen bara jag tittar på nessen, jag hoppas att det håller sig för de närmaste dagarna har jag nog inte tid att sy så mycket. Ett alltför länge uppskjutet 5-årskalas för dagiskompisarna står på dagordningen i helgen.
Ha en bra helg!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present! Och tanke. Hoppas sylusten håller i sig - annars får du packa upp allt på nytt :-) //jenny

    SvaraRadera
  2. For en herlig present Carina, alt ser bara helt underbart ut.

    kram från audi

    SvaraRadera

Bloggarkiv