måndag 21 februari 2011

Jag laddar inför

en vecka med lediga barn och arbetshelg. Som hjälp på vägen kom ett tjockt och kramvänligt kuvert i brevlådan idag. Jag ska klappa lite på innehållet och tänka några ostrukturerade tankar om färgklickarna som ska bli något så småningom. När det gäller arbetshelgen hoppas jag på att det blir ett symaraton av helgen också.
Imorgon ska jag skära till birdie-block 2 i rätt storlek och "rama" det sedan ska jag fotografera hela härligheten, Maja har efterlyst bilder så nu efter lång väntan kommer bilderna.
Har förstorat en nesse-mall idag, och ska skicka en mall med maken imorgon så får vi se om han kommer hem med den mallen i rätt storlek.
Vi hörs en annan dag för nu väntar Molly Mus och sonen på att jag ska landa i soffan.
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Maja är ju nyfiken som vanligt!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hälig vecka du verkar ha framför dig!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera

Bloggarkiv