tisdag 25 januari 2011

Vissa arbetsdagar

borde snabbspolas så att de försvann snabbt förbi. Idag har det varit en sådan dag. Jag lämnat ett förslag om en budgetpost för inköp av kanelbullar till läkarna så att vi kan få tyst på dem in emellan. Idag var de för jävliga rent ut sagt. Jag har ont i kroppen efter allt för mycket skrivande idag.
Men trots att kroppen protesterar en aning så har jag lyckats avmaska den andra grå-svarta socken. Men fästa trådar får bli en annan dags problem. La genast upp maskor till de turkosa yllesockarna, tänkte sticka till handbollen men inte blev man uppmuntrad av det resultatet inte, så därför sitter jag här och häckar.
Imorgon lär jag få bygga en LEGO brandstation direkt på morgonen, här ska firas 5 årsdag, möjligtvis kan det vara så att en av de andra presenterna drar mer så att jag får en frist till imorgon kväll.
Ha en fortsatt bra kväll!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Hälsa,gratta och krama den lille,,från kaninen eller bambi!!!

    SvaraRadera
  2. Det är lite vanebildande det där med att sticka strumpor! Hälsa A och Gratta!
    Kram Maja

    SvaraRadera

Bloggarkiv