onsdag 12 januari 2011

Jag hade tänkt färdigställa lite småprojekt

som ligger på skär- och sybord. Men det är allt dåligt med syendet idag. Trots jourdag och faktiskt lite ledig tid utan en massa måsten innan arbetsstart så blev det ändå inte sytt något. Det känns som om det är dags att avsluta småsakerna så att det blir plats för nya projekt och tyger i arbetsrummet. Känns detta igen?
Har annars ägnat lite tid åt att ladda hem bilderna från zoomin idag, tror i och för sig inte att jag hade "slängt" några bilder efter uppladdning till zoomin. Brukar alltid spara bilderna på externa hårddisken för att ha en egen kopia ifall något kraschar, den externa hårddisken används i stort sett bara till bilder. Har även kopierat hälften av blogginläggen om lusten skulle falla på att lägga in dem här, men förresten så jag kanske lägga manken till och lära mig hur det hela fungerar här i denna bloggen då.
Nu är det dags att sluta blogga och fortsätta arbeta. Vi hörs en annan dag!
Carina i Furulund

3 kommentarer:

  1. Har funderat över det där med picasa och om och hur man ska spara bilder. Tål att ta sig en funderare om. Jag hittade en kul utmaning nu i kväll. Hoppade på den direkt. Det vore konstigt om man inte skulle kunna ordna en sådan
    :http://annemariesquilt.blogspot.com
    Tänkte göra slut på lite tyger och tillåter mig inte köpa några nya! Ha det gott!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Om du har tänkt ladda upp bilderna i något album kan det vara smart att ha sparat ner zoominbilderna. Då slipper du nämligen leta rätt på alla bilderna igen, bara att ladda upp album för album! Jag kan rekommendera http:23hq.com länk till mitt album finns i min blogg.
    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag håller oxså på att tanka över ,mina bilder från zoomin!!Kram från Bambi

    SvaraRadera

Bloggarkiv