fredag 21 januari 2011

I´m in love

idag kom det där mjuka paketet som jag väntat på. Kuvertet var lite skamfilat som om brevis hade funderingar på att plocka ut och kolla innehållet.
Mitt första inköp av jelly roll kom ur kuvertet och så var jag ännu mer såld på serien sunkissed.
Fick nästan en oemotståndlig lust att beställa mer tyg och i större mängder av serien.
Under dagen har jag stressat iväg med jobbedatorn som fick för sig att inte fungera, när den väl kom in till Lund en sväng så fungerade den igen. Har jag dålig karma eller?
Under träffen med Textilkreatörerna igår så samlade jag positiv energi och påbörjade en förvaring till mina stickor och en lite större (sydd av en FQ) till mina stickprojekt, så att de är lätta att ha med i väskan när man ger sig ut på resa. Båda har jag faktiskt gjort klara under eftermiddagen. Har några andra saker som bara kräver några sömmar sedan är de klara så det ska jag fortsätta med nu. Om en timme är det slut med arbetet för dagen och då ska jag bänka mig i soffan med stickorna och titta på de som dansar och ler.
Ha en bra fredagskväll!
Carina i Furulund

2 kommentarer:

  1. Den serien har jag också kollat in! Så fin!!!
    Tänk om man kunde få allt som man vill ha!!!
    Jag hoppas iaf att du får en fin lördag, med mycket glädje och inspiration!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. åh,vad kul!!Spännande att se vad du tänker göra av denna rulle!!Kramar

    SvaraRadera

Bloggarkiv